پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت ۲۲ بهمن؛

حضور نسل جوان در میدان جهاد و شهادت گُواه پویایی فرهنگ انقلاب اسلامی است 

سردار غیاثی با صدور پیامی از مردم استان خراسان رضوی جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 10February 2024

حضور نسل جوان در میدان جهاد و شهادت گُواه پویایی فرهنگ انقلاب اسلامی است به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با صدور پیامی از مردم استان خراسان رضوی جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

سردار غیاثی در این پیام با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را نماد مبارزات ملت ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) در مقابل رژیم طاغوت شاهنشاهی عنوان کرد که نتایج آن در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران انجامید.

وی در بخش دیگری از این پیام با اشاره به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست‌ها نسبت به ایران اسلامی آورده است: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز شکست‌های پی‌درپی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شد و فرهنگ مقاومت و پایداری را بعنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این پیام فرهنگ انقلاب اسلامی را برگرفته از مبانی جهاد و ایثارِ عاشورایی و زینبی و مکتبی دانست که شهدای والامقام همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را پرورش داده و به دنیا معرفی کرده است.

در ادامه این پیام آمده است؛ تولید آثار فاخر هنری با نگاه به مبارزات انقلابی و پایداری دینی مردم مومن ایران در دوران طاغوت، نیاز مهم نسل جوان و رسالت مهم دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

سردار غیاثی در بخش دیگری از این پیام با اشاره به بیش از چهار دهه حضور و همراهی مردم با مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر حضور نسل جوانِ مومن و انقلابی در میدان جهاد و تقدیم شهدا گُواه نشاط و زنده بودن فرهنگ انقلاب اسلامی در عصر حاضر تاکید کرده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ولایتمداری و انقلابی‌گری را رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرده است: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مایه نااُمیدی دشمنان ایران اسلامی است که امسال نیز شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار